باید ها و نباید های فیلیپ فیشر در سرمایه گذاری چیست؟

«بایدهای» فیلیپ فیشر برای سرمایه‌گذاری موفق

1-آیا شرکت مد نظر محصولات یا خدماتی با پتانسیل بازار کافی دارد که افزایش قابل‌توجه به‌ مدت حداقل چند سال را،‌ میسر سازد؟ یک شرکت باید دارای محصولاتی باشد که به نیاز تعداد بیشتری «مخاطبین هدف» پاسخ دهد و باید بخشی از بازار‌های در حال توسعه باشد.

____________________________________

2- آیا مدیریت شرکت،‌ قصد دارد که به تولید محصولات یا فرایند‌های جدید ادامه بدهد؟ برای آن‌که وقتی از پتانسیل رشد خط تولید کنونی، تا حد زیادی بهر‌ه‌برداری شد، آن‌گاه [به واسطه ارائه محصولات جدید] پتانسیل کل، باز هم بالا رود؟ مدیریت شرکت، باید این پتانسیل را داشته باشد که پس از آن‌که محصول فعلی به دوره‌ی بلوغ خود رسید، با استفاده از نوآوری، هم‌چنان افزایش را حفظ کند.

____________________________________

3- فعالیت‌های تحقیق و توسعه‌ای شرکت به نسبت ابعادش، چقدر موثر هستند؟ یک شرکت برای بقا در صنعت رقابتی باید تحقیق و توسعه‌ی موثر و کارآمدی داشته باشد و همین‌طور توسعه‌ای که در عملکرد شرکت، خود را نشان بدهد.

____________________________________

4- آیا شرکت محصولات خاصی دارد؟ برخی از محصولات شرکت‌ها خصوصیاتی دارند که آنها را شاخص می‌سازد و بنابراین این پتانسیل را دارند که عموم مردم بدون نیاز به تبلیغات آنها را اری کنند.

____________________________________

5- آیا شرکت حاشیه‌ی سود ارزشمندی دارد؟ علاوه بر رشد، شرکت باید از یک حاشیه‌ی سود خوب نیز برخوردار باشد تا ارزش سرمایه‌ی صاحبان سهام را افزایش دهد.

____________________________________

 

ادامه مطلب . 

 


دفترچه یادداشت یک تریدر شرکت ,پتانسیل ,محصولات ,افزایش ,فیلیپ ,فیشر ,فیلیپ فیشر ,داشته باشد ,شرکت باید ,گذاری چیست؟ ,سرمایه گذاری ,سرمایه گذاری چیست؟ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپشن خودرو | گندم کار مطالب گوهر شناسی اخبار و اطلاعات سئو حرفه ای دیجی مارکت - مجله بازاریابی دیجیتال اسرار چت|بهیاران چت|مشتی چت|مشهد چت|انوش گپ|اسیره چت فروشگاه خرید اینترنتی من دست پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان